Mõtted kooliperelt

Soovime, et õpilased ...
... saaksid mugava keskkonna, kus nii õppida kui puhata.
... leiaksid erinevaid mugavaid tööasendeid.
... oskaksid hinnata enda tööga tehtud väärtust.
... propageerida aktiivõppe meetodeid.

07 september 2015

4. A klassi edasiminekud

Tervitused 4.A klassi poolt!

Meie alustasime vanast uue tekitamisega juba eelmisel nädalal tüdrukutega tööõpetuse tunnis! meie eesmärgiks selle projektiga on paberi taaskasutus - meie usinate näppude all valmivad vanapaberist paberikorvid, mida siis hiljem saab kasutada koolis nii klassides kui koridorides.

Aga no, lühidalt siis enamvähem väikeste muudatustega nii: https://www.pinterest.com/pin/263531015670819378/ Vabalt võite kodus ka järgi proovida, ei ole väga raske :)

Esimeste tundidega jõudsime tüdrukutega valmis rullitud suure hunniku vanapaberist vitsasid, mida hiljem põimima hakkame.
Kõigepealt siis võtad ühe suure ajalehepaberi endale ette (kõige kaugem ots endast kõige kaugemale), siis asetad ühe suure varda (meie kasutasime šašlõkitikku)paberile ja hakkad rullima :) Paned hästi tähele, et rull vahepeal märkamatult lahti ei hüppaks, sest siis läheb rull laiali ja kogu töö on nässus :(  Ja paned rulli liimiga kinni.

No ja siis rullid ja rullid...


  Rullid veel mõned,,,
ja enne tunnist äraminekut jõuad veel lõigata välja kaks ühesuurust põhja paberikorvile :)

Ja kui kaks ühesuurust põhja on valmis, liimid nende vahele PAARITU arvu vitsasid. No ikka nii, et kõigepealt paned PVA liimiga ühele põhjale vitsad kinni ja siis liimid teise poole peale ja siis paned raskuse alla järgmist korda ootama :)


Kui "ämblik" on nii umbes nädala (meie puhul, tegelikult võib ka vähem, kuni kuivamiseni) raamatute all vedelenud, peab edasi liikuma punumise juurde. Korjad aga oma haaratsid üles ja paned esimese vitsa pesulõksuga kinni.

Ja siis muudkui punud-punud-punud :)


Lõpuks jõuad senimaani, et korv on paraja kõrgusega, siis lõikad pikemad vitsad vajadusel väiksemaks ja "punud" (või siis pigem topid) otsad ka korvi sisse. Valmis! 



Fotod: M. Kiviberg, G. Toming

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar